luni, 5 mai 2014

Codruţ Croitoru, compozitor Imnul Club XXL, la Studioul de înregistrări Artifact

Am compus de curand un imn pentru o emisiune nou-nouta, si foarte speciala , ce va intra in scurt timp in grila de programe a postului de televiziune Nasul.TV. Emisiunea se numeste "Club XXL" si este realizata de doamna Elena Toma. Imnul compus de mine si interpretat tot de mine poate fi ascultat la linkul de mai jos. Le multumesc si celor ce au cantat cu mine pe partile de cor (Mihai Mihai Savu, Ionel Adrian Istrate, Maria Alexandra). Inregistrarile au fost efectuate desigur in studioul de inregistrari Artifact, unde oricine doreste ne poate gasi, pe mine si pe colegii mei, aproape zilnic. 
                                            

4 comentarii:

  1. Primit pe Facebook
    Ţie, lui Mihai Savu, lui Codrut Croitoru, Mariei Alexandra şi altor 16 vă place asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Primit pe Facebook

    Maria Alexandra : Multumim si noi Codrut,imnul a iesit foarte bine!!!
    acum 2 ore · Nu-mi mai place · 3

    Elena Toma : Codruţ, felicitări. Imnul s-a bucurat de mult succes ! La următoarea emisiune te invit în recital, lumea trebuie să vă cunoască. Mulţumesc colegilor. Aştept să-i cunosc, să le mulţumesc personal. Unii, mi-aţi fost elevi Nu v_am învăţat prea rău, nu ?
    acum 2 ore · Editat · Îmi place · 3

    Codrut Croitoru : Sarumana, voi fi acolo Apropo, cand incep transimisiunile ? Trebuie sa mobilizam toata tara
    acum 2 ore · Nu-mi mai place · 1

    Elena Toma : La finalul lunii Mai va fi difuzată emisiunea, vă ţin la curent cu data la care vom filma emisiunea următoare. Trebuie stabilit ce veţi cânta, cu cine vii, etc. Codruţ, filmarae are oră exactă, nu merge cu vin şi nu ajung, m-ai lăsat descoperită, când lucrez cu tine, mă ia ameţeala, ştii de ce, da ?
    acum 2 ore · Îmi place · 1

    Codrut Croitoru : Altfel n-am trai la maxim clipele :)) Ca in vremea copilariei mele, daca va mai amintiti drumurile cu the crown
    acum 2 ore · Nu-mi mai place · 1

    Elena Toma : Te anunţ din timp când difuzăm şi emisiunea, deocamdată facem un promo, timp de două săptămâni, să afle lumea marea noutate
    acum 2 ore · Îmi place

    Elena Toma : Maria Alexandra, tu ce vei cânta la emisiunea Club XXL ? Nu ţi-am mai văzut ochii de un an M-ai uitat
    acum 2 ore · Îmi place

    Elena Toma : Leonard Nedelcu Bobiţă, la fel şi tu: ce vei cânta ?
    acum 2 ore · Îmi place

    Maria Alexandra : Va pregatesc o surpriza,doamna Elena Toma. Nu v-am uitat,imi este foarte dor de dumneavoastra. Va pup si va imbratisez cu drag!!!
    acum aproximativ o oră · Nu-mi mai place · 2

    Mihai Savu : Asteptam noutati!!!!
    acum aproximativ o oră · Nu-mi mai place · 1

    Elena Toma : Ooo, ce veste minunată. Trebuie să ne vedem, să stabilim, Naşul Tv este diferit de alte locuri pe unde aţi cântat, mă-nţelegi, da ?
    acum aproximativ o oră · Îmi place · 1

    Maria Alexandra : Daca nu noi,atunci cine sa va inteleaga? Abia asteptam sa va vedem,ne lipsiti.
    acum aproximativ o oră · Nu-mi mai place · 1

    Camelia Nedea : Superrrr! Felicitari!
    acum aproximativ o oră · Nu-mi mai place · 3

    Cristiana Ene : foarte tare si molipsitor :))))
    acum 53 minute · Editat · Nu-mi mai place · 2

    Elena Toma : Vă aşteptăm la filmarea emisiunilor noastre. Intrarea este liberă. vom cânta, dansa, bucura împreună. Vă pregătesc surprize dintre cele mai savuroase
    acum 12 minute · Editat · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Codrule, codrutule, incaodata, felicitari pentru imn! Ma bucura mult sa gasesc in tine si compozitorul de acum un deceniu si vocea aceea speciala. Tare-as pune la cale un recital cu tine! Acolo, sus detot, unde muzica este poezie deplina si poezia este muzica sublima. Iata, un refren:
    Hei, cai, surii mei cai
    Cum se făcu de plecară
    Hei cai, blânzii mei cai
    Plâng lanuri de orz și secară


    Hei, cai, fără tropotul lor
    Alunecând sub potcoavă
    Hei, cai, verde mohor
    Lumea e parcă bolnavă
    Nu, nu te speria, asa mi se nazare mie cateodata - ca scriu pozie cantand!

    RăspundețiȘtergere
  4. codrut,esti un bun croitor in muzica,
    cu perseverenta ,echilibru si talent ,
    sper sa urci spre succes !

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.