duminică, 10 februarie 2013

Mircea Vrăjitoru, Corina Militaru, Dan Nicolau, în curând, la Curier Tv, Piteşti

" Nebănuite sunt căile Domnului ", " Nu aduce anul, ce aduce ceasul ", mi-am spus vineri seară îmbrăţişându-mi prietenii cu lacrimi în ochi. Deşi vremea se anunţase nefavorabilă, dragii mei, dragi, plecând din Constanţa, au reuşit să ajungă lângă inima mea, răspunzând invitaţiei mele întru realizarea emisiunii tv "Treptele succesului"- Curie Tv- Piteşti
                                        Cine sunt frumoşii din poveste ?
                             Mircea Vrăjitoru, câştigător Trofeul Univers XXL
                           Corina Militaru, Loc 1, Proză, Trofeul Univers XXL
                     Dan Nicolau, redactor revista La drum, Revista călătorului
             Sâmbătă, după aproape patru ore de filmări, 
             adevărat maraton găzduit de 
                             Cercul militar Piteşti, 
întâlnirea s-a finalizat în cântec ostăşesc interpretat de 
    Corul Veteranilor de Război " Mihai Viteazu"
                           În curând, la Treptele succesului, 
              Mircea Vrăjitoru, Corina Militaru şi Dan Nicolau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.