luni, 11 februarie 2013

Gheorghe Nour - Arte plastice, Galaţi


Sarut mana, doamna Elena Toma,  

am vizualizat  emisiunea  pe care cu maestrie si profesionalim o moderati si, asa cum am promis, am revenit  in cadrul Clubului XXL cu  aspecte din activitatea mea artistica  si ultimele mele lucrari decurand finalizate si botezate in mica mea oaza de cultura  exprimate prin sculptura . Lucrarile sunt botezate astfel : Zbor  , Strune de dor si  Poarta  raiului  (Trepte )  si  sunt onorat  ca-mi oferiti  posibilitatea,  in cadrul Clubului XXL, sa -mi  exprim trairile interioare prin limbaj artistic . 
Cu stima si deosebit respect  
Gheorghe Nour, Galati , Romania .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.