vineri, 26 octombrie 2012

Liviu Dumitrana, primul vinovat, în UNIVERS XXL :)



             "Sor'meo... o făcurăm şi p'asta !"  
Cam aşa mărturiseau privirile tale, dragul meu frate de Piteşti, Liviu Dumitrana, la despărţirea de invitaţii noştri, Sâmbătă, 20 Oct, moment sensibil asezonat cu îmbrăţişări, urări de bine, şi tot ce presupune despărţirea de suflete XXL participante la decernarea premiilor           
            Concursului de Creaţie Artistică 
                            UNIVERS XXL. 
             
             La împlinirea a şapte luni de la apariţia 
                     Radio Club XXL România
am devenit mai bogată, alături de însingurarea mea venind un nou grup de suflete XXL, creatori de frumos, pe care, atât cât am reuşit, i-am primit cu entuziasm, admiraţie şi respect, în marea familie a spiritelor mătăsoase, cum îmi place să spun iubitorilor de frumos. 

 Dragă Liviu Dumitrana, îţi mulţumesc... pentru tot ce înseamnă sincera, frumoasa noastră frăţie. 
Dacă nu mi-ai fi dăruit serverul pentru 
         Radio Club XXL România, 
Concursul de Creaţie Artistică Univers XXL nu ar fi existat. Nimic din toate aceste minunate emoţii, hrană a sufletului meu, nu ar fi existat ! Nu aş fi avut privilegiul să cunosc oamenii minunaţi participanţi la prima ediţie Univers XXL, nu aş începe să gândesc alte proiecte cultural artistice, nu aş simţi că trăiesc, înconjurată de afecţiunea, prietenia tuturor celor prezenţi, Vineri, 19 Oct, la
                                       Complexul Turistic Cornul vânătorului - Piteşti. 

Fratele meu drag, îţi doresc multă sănătate, bucurii şi împliniri alături de întreaga familie XXL. Cu ajutorul bunului Dumnezeu, sper să-mi fii alături şi la viitoarele evenimente pe care le voi organiza. Pentru că asta simt să fac, asta ştiu să fac cel mai bine ! 
     Trăiesc pentru a sluji adevărata frumuseţe: SPIRITUL
 Dumnezeu să ne ajute ! Te iubesc ! Cu sinceritate şi unică prietenie, Elena Toma

3 comentarii:

  1. Frumos, doamna Elena, ma bucur pentru voi si imi pare rau ca am lipsit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara,
    Am citit cu emotie aceste randuri care vorbesc despre frumusete, prietenie, suflet.
    Suntem fericiti ca l-am cunoscut pe domnul Liviu Dumitrana si-i transmitem toate gandurile noastre bune. Sanatate! Dumnezeu sa va ajute.
    Laurentiu si Corina Militaru

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu te iubesc ,Liviu , stii tu asta :) si lasa-ma , draga mea Elena , sa ma "insir" la un etc de iubitoare/iubitori de Liviu :) Dragul , minunatul prieten !
    Silvia

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.