joi, 7 iulie 2011

ATENŢIE, pitici ! Nu sunt Albă ca zăpada ! :))) - Elena Toma


Nu ştiu care om normal îşi permite să scrie pe blogul meu uzitând sintagme din cele mai triviale la adresa mea. Înjurături ordinare, comentarii fără logică, incalificabile, nu le pot justifica. Atâta timp cât tot ceea ce scriu se bazează pe purul adevăr, NU deranjez pe nimeni, NU am niciun dialog cu nimeni, răsfoiesc amintiri din cele mai dureroase, prin care mi-a fost dat să trec, NU înţeleg, care este problema "anonimilor", tot încearcă să mă discrediteze.
Măi Anonimilor, care sunteţi de fapt, UNUL SINGUR, căruia i s-a pus pata pe mine, pentru că-l ignor ! Dar, admitem, că sunteţi mai mulţi. Cum dreaq, nene, vă apucă nevoia de a mă potopi cu mizeriile voastre într-un interval scurt, în aceeaşi zi ? Declinaţi-vă identitatea, nene, dacă aveţi muşchi. Lăsaţi-vă masca ! Arătaţi-vă, dacă tot aveţi curajul, proprietatea cuvintelor, şi consideraţi că afirmaţiile voastre au vreun suport. 

Altfel, nu sunteţi decât nişte lătrăi ordinari. Nu mă afectează cu nimic injuriile voastre, opiniile voastre asupra gândurilor, picturilor mele. NU am afirmat niciodată că aş scrie poezie, NU am afirmat niciodată că aş fi pictoriţă. Am dreptul să scriu ce simt, am dreptul să iubesc culoarea şi să o fac prietenă.
                            
                             Aşadar, pitici ! Duceţi-vă-n puii mei :)) 
                    Nu sunt Albă ca zăpada, ca să faceţi roi în jurul meu.
NU mă confundaţi. :))) Energiile mele îmi spun că "aceşti anonimi" ar fi de fapt, un mai mare pitic ofticat, pentru că, în naivitatea mea, îl vedeam înalt cât Everestul şi, când colo, el este sub nivelul mării. :)))
Dispari, PITICULE !!! În ochii mei, nu mai poţi creşte. Orice ai mai scrie, că... de făcut, ai reuşit doar să-mi întuneci sufletul. Hai sictir !:))) Ignoră-mă ! Sau sună la 898989, poate te ajută vreuna cu glas fermecător să uşurezi greutatea testosteronului. Altfel, parcă te văd pătându-ţi chiloţeii:))) Pass ! 
P.S - În aşteptarea lui Făt frumos, The One, care m-ar putea scăpa de piticii mizerabili care-mi întinează blogul, cer scuze cititorilor zbuciumului meu sufletesc şi le dedic o melodie de dragoste.
                                           

7 comentarii:

  1. Shakespeare a spus:
    "Intotdeauna m-am simt fericit, stii de ce? Pentru că nu aştept nimic de la nimeni , aşteptările întotdeauna rănesc... Viata este scurta , iubeste-ti viaţa ta ... fii fericit ...si zimbeste , traieste doar pentru tine şi: Înainte de a vorbi, asculta Înainte de a scrie, gindeste Înainte de a cheltui, ciştiga Înainte de a te ruga, iartă Înainte de a răni,simte Înainte de a uri, iubeste Înainte de a renunta, incearca Înainte de a muri, traieste ... Asta e viata ... Simte, traieste,iubeste si lasa-te iubit!"

    RăspundețiȘtergere
  2. ??????????????????????????????????????
    George

    RăspundețiȘtergere
  3. George...
    scrie, ce problemă ai ?
    răspund, după emisiunea "Dincolo de aparenţe".
    Te invit să asculţi, de la ora 21, pe adresa
    www.radior.eu
    până atunci, despoaie-te sufleteşte, dar fără clone, pls.

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena, vad ca problemele cu anonimii si clonele sunt de ceva ani pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.