duminică, 14 martie 2010

George Rotaru, cel mai XXL editor, la microfon !








Mi-a fost dat să-l întâlnesc, ca o mirare, în anul 2002. Regizorul Emil Slotea, interesat de viaţa mea tumultoasă, mi-a cerut să-mi aştern amintirile pe un caiet studenţesc, dorind să realizeze un scenariu de film inspirat din viaţa mea.
- Dar de ce să nu publici tu o carte, semnată Elena Toma, din care se poate inspira cine şi cât vrea,
mă întreabă Flori Alexandrescu, profesor de franceză, care mă găzduia, în acea vreme, în Piteşti.

- Păi, soro, asta mă întreb şi eu. Dar, cu ce bani, de unde atâţia bani ? Costă câteva milioane. De unde, pana mea, vorba cuiva, să iau eu atâţia bani ? Muritoare de foame, cum sunt, colaborator cu un salariu de 1.400.000 lei vechi, la Centrului Cultural din Piteşti ?

- Ştiu eu pe cineva care, aflându-ţi povestea, sigur, te va ajuta. George Rotaru, directorul editurii Rottarymond-Rottarexim, este prietenul nostru de familie şi vecin. Uite, acum, îi dau un telefon şi îl invit la o cafea, să vă cunoaşteţi.

Am amuţit, auzind-o vorbind la telefon cu George Rotaru. Am intrat în trepidaţii, în minutele următoare, auzind soneria de la intrare zornăind. Îmi părea că visez. Cum se putea, în câteva zeci de minute, să se ajungă la asemenea situaţie ?
Dar ce nu se poate, când Dumnezeu vrea !?
Prezentările au fost scurte, pac-pac, vorba lui Gigi Becali. Flori, prietena mea, s-a grăbit să-i spună ce aştepta regizorul Emil Slotea de la mine, şi ce aşteptam noi două de la George Rotaru.
- Aaaaa... doamna Elena Toma, vă cunosc ! Am citit prin ziare, reviste, articole scrise despre dvs. V-am văzut de mai multe ori în emisiunile tv : Viaţa bate filmul, De 3 x femeie. Sponsorizez eu apariţia cărţii dvs.

Prost să fii, noroc să ai !
îmi spun în gând.

De la o carte, s-a ajuns la trei cărţi publicate de editura d-lui George Rotaru.
Dacă regizorul Cristian Mungiu nu m-ar fi felicitat pentru prima carte, ANUNŢ MATRIMONIAL, care cerea, de la sine, şi volumul 2, nu ar fi văzut lumina tiparului GREŞEALA DE TIPAR, apoi... LOCUIESC ÎNTR-O CLIPĂ. George Rotaru a fost alături de tinerele talente argeşene, oferind diplome şi premii pe scena festivalului pe care l-am organizat în 2002 şi 2003.
Mulţumesc Domnului Dumnezeu ! Mi-a trimis în cale oameni care împlinesc destine. Mulţumesc, Flori Alexandrescu, mulţumesc d-le George Rotaru. !

În foto : la microfon, d-l George Rotaru, urmat de primarul Tudor Pendiuc, Tudor Sebastian, directorul teatrului Alexandru Davila şi la coadă... eu ! :)), oferind diplome laureaţilor festivalului TALENTE ARGEŞENE, jurizat de compozitorul ŞERBAN GEORGESCU


Născut la Lăunele de Jos – Vâlcea, în a şasea zi a Cireşarului anului 1949, George Rotaru a norocit vremea şi locul prin toate săvârşirile sale de înţelept cu rădăcini în neamul dacic blagoslovit zalmoxian la Sarmizegetusa.
A pictat biserici, are şi pictură de şevalet, a fost primar, e preocupat de vexilologie (pe scurt, ştiinţa drapelelor), de istoria Vâlcii şi a întregului neam românesc, a inventat maşini agricole, e om de afaceri, scrie şi editează cărţi.
Cu vederi largi, iubind noul (este autorul a 3 brevete de invenţie şi 12 tehnologii, a unor modele de desene industriale înregistrate la OSIM), cercetător al vestigiilor geto-dacice, luptător înverşunat al kitschului, finanţator al multor acţiuni culturale, oferind premii şi burse tinerilor olimpici, o figură distinsă prin eleganţă şi intelect, George Rotaru are o experienţă profesională de excepţie :
- Arta Interiorului & Design industrial,
- Facultatea de Istorie,
- Institutul Mondial de Comerţ,
- Academia Wipo Worldwidw, pe care o foloseşte în scopul dezvăluirii culturii „României Tainice”, despre care vorbea, scria dr. Artur Silvestri, unul dintre înţelepţii din urmă ai românismului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.